logo
امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۸۹۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش زنجان:

دوره‌های تربیت بدنی معلمان برگزار شد

دوره‌های-تربیت-بدنی-معلمان-برگزار-شد
معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش زنجان با بیان اینکه آموزش و ارتقای توانمندی منابع انسانی از راهبردهای آموزش و پرورش است، گفت: طرح دانش‌افزایی معلمان تربیت بدنی اجرایی شد.

حجت محمدی‌فغانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه طرح دانش‌افزایی معلمان تربیت بدنی اجرا شد، گفت: این برنامه با همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی آموزش و پرورش تدوین و اجرایی شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نظارت بر گروه‌های آموزشی درس تربیت بدنی و بررسی روش‌های تدریس درس تربیت بدنی، پایش آمادگی دانش‌آموزان، از جمله مواردی است که در این دوره آموزشی به آن پرداخته می‌شود.

معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش زنجان با اشاره به بخش‌های مختلف ورزشی اظهار کرد: هدف از تربیت بدنی تنها ورزش نیست بلکه تربیت دانش‌آموز در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اخلاقی، اجتماعی و تزریق شور و شادابی به مدارس و جامعه است.

وی ادامه داد: در این دوره‌ها سلامت روان، کارگاه آموزشی طرح شهید همت، دانستنی‌های تربیت بدنی، طرح ماهد و ... برای افزایش سطح دانایی و آگاهی معلمان برگزار شد.

محمدی‌فغانی با اشاره به اینکه مدارس بهترین مكان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، عنوان کرد: می‌توان با اجرای طرح توانمند‌سازی رفتاری دانش‌آموزان،آسیب‌های اجتماعی را كاهش داد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۰
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۵
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲